juni 21, 2012

Opp av asken…

Posted in Uncategorized kl. 18:57 av gunnlina

Jeg tenker å kalle cden «Klippen» – bilde er tatt av Libera Guerra (flickr) men blir ikke med på cden.

Vinteren er over, sommeren blir varm og lang (i følge Ekspertbutikken i Lyngdal) og jeg har et nytt prosjekt på gang. Endelig har brikkene lagt seg på plass; avtale med studio er i orden, jeg har fått lov til å bruke alle sangene jeg har valgt ut og jeg har råd til å gjøre noe jeg har drømt om lenge, nemlig spille inn CD:). 

Foreløbig har jeg bare vært inne i studio og spilt inn demo for 1 vers og refr av hver av sangene, men 2.juli skal jeg starte innspillingen «på ordentlig». Takk for alle som har oppmuntret meg og spurt «Skal du ikke gi ut CD snart» og takk ikke minst til Kari G. Haave som ga meg kontaktinfo til studioet og fikk meg i gang.

Jeg er kjempespent og gleder meg masse, men ber om at CDen ikke bare blir en annen musikalsk opplevelse, men at den kan peke på Jesus. Oppdateringer kommer, men dere kan jo inntil videre få en liten smakebit her: http://www.resoundworship.org/song/i_need_not_fear_greater_saviour. Dette er en av de sangene jeg gleder meg mest til å se ferdig. Sangen blir litt annerledes på cden min med piano og norsk tekst.

Legg igjen en kommentar

